Nasza współpraca zaczyna się od pokazu w czasie którego zaprezentuje Państwu cały system.
W jego trakcie przedstawione zostaną parametry techniczne sprzętu oraz funkcjonalności oprogramowania jak również praktyczne możliwości zastosowania wybranych funkcji.
Na bazie uzyskanych informacji mogą Państwo przedstawić własną koncepcję funkcjonowania placówki. Znając Państwa oczekiwania będę mógł lepiej dopasować swoją ofertę do Państwa potrzeb. Na tym etapie będę odpowiadał na Państwa pytania związane ze szczegółowymi rozwiązaniami w zakresie konfiguracji, tak aby cały system spełnił Państwa oczekiwania.
Znając Państwa potrzeby oraz kierując się troską o bezpieczeństwo i niezawodność systemu przedstawiam kompleksową ofertę.
Po dokonaniu wyboru sprzętu i oprogramowania przystępujemy do instalacji a następnie konfigurowania całości systemu. Następnym krokiem jest szkolenie z obsługi zainstalowanych urządzeń oraz oprogramowania. Szkolenia są prowadzone przez wykwalifikowany zespół wdrożeniowy będący do Państwa dyspozycji podczas całego procesu wdrożenia. Czas trwania szkolenia jest ustalany indywidualnie dla każdego klienta w zależnośći od jego potrzeb.
Po zakończeniu szkoleń rozpoczyna się okres przygotowania do otwarcia sklepu. Na tym etapie cały czas towarzyszy Państwu profesjonalna kadra wdrożeniowa pomagając w rozwiązywaniu problemów oraz dzieląc się z Państwem swoją wiedzą i doświadczeniem.
Wreszcie nadchodzi dzień otwarcia sklepu. Aby uniknąć zbędnego stresu i napięcia w tak ważnym momencie będziemy wspierać personel swoją obecnością a razie potrzeby szybko pośpieszymy z pomocą.
Aby mogli się Państwo czuć bezpiecznie a sklep funkcjonował bez zakłóceń do Państwa dyspozycji pozostaje zespół wsparcia technicznego. W uzasadnionych przypadkach pomoc będzie udzielana również poza standardowymi godzinami pracy. Nasza opieka serwisowa obejmuje zarówno okres gwarancji jak i pogwarancyjny.
tel/fax: 14 612 32 04
tel. serwis: 14 611 57 60
tel. kom: 606 648 874
poczta@grzegorzkucharski.pl